Pon/Pet: 08.00-16.00

posjetite nas svakim radnim danom od:

upravljanje@igana.hr

Kontaktirajte nas putem Email adrese

022/247-416; 095 / 235 23 56

kontaktirajte nas na fiksni/mobilni broj:

Sustav za pametno - Upravljanje i održavanje zgrada

Igana d.o.o. je tvrtka osnovana privatnim kapitalom god koja se pored djelatnosti gradnje odnedavno počela baviti i sa djelatnošću upravljanja i održavanja stambenih i poslovnih zgrada na području Šibensko-kninske i Zadarske županije.

Kao tvrtka koja se bavi upravljanjem nekretnina pored osnovnih usluga nudi i niz pogodnosti kao što su energetska obnova, etažiranje, upis zgrada u zemljišne knjige te sve vrste građevinskih, vodoinstalaterskih, elektronistalaterskih i dimnjačarski radovi. Tvrtka se bazirala na stručnost i osposobljenost radnika tako da sve radove tvrtka obavlja vlastitim tehničkim kadrom.

Cilj naše tvrtke jest da svaki suvlasnik zgrade bude zadovoljan našim radom i pristupačnošću našeg osoblja. Posebnost tvrtke stavljamo na apsolutnu transparentnost poslovanja, što znači da svaki suvlasnik ima pravo uvida na račun svoje zgrade putem naše web stranice.

Nastojimo svojim trudom i radom te dobrim međuljudskim odnosima sa suvlasnicima zgrade na svaki način pridonijeti boljem i lakšem življenju u zgradama.

PRVI I JEDINI PAMETNI SUSTAV UPRAVLJANJA ZGRADAMA U HRVATSKOJ

 

Slušajući primjedbe i prijedloge naših korisnika uveli smo novi pametni sustav radi poboljšanja učinkovitosti, mobilnosti, komunikacije i ušteda kako na strani korisnika tako i na strani nas kao tvrtke. Pametni sustav je osmišljen da naši korisnici koji plaćaju svoju pričuvu imaju uvid o svim svojim troškovima i uplatama , ali i troškovima same zgrade da mogu vidjeti kako su njihova sredstva utrošena iz udobnosti svoga doma, dok predstavnici stanara imaju isti uvid ali njima su dodana druga prava gdje mogu putem pametne web aplikacije napraviti prijavu problema, naručiti određenu uslugu iz liste koja je ponuđena, te pratiti tijek otklanjanja kvara ili usluge, jer je naš pametni sustav je umrežen tako da kad korisnik prijavi određeni kvar prijava automatski dolazi u naš Poslovno informacijski sustav (ERP), a operater prosljeđuje i otvara nalog za rješavanjem upita korisnik. Bitno je napomenuti da se sve odvija u realnom vremenu tako da korisnik koji je poslao upit automatski dobiva povratnu informaciju na web aplikaciji gdje je operater uputio nalog i koji je termin otklanjanja prijave. Uglavnom pametni sustav je kreiran tako da bude jednostavan korisniku (User-friendly), da mu se može pristupiti sa raznih uređaja PC, Tablet, Mobitel …

Kako pristupiti web pametnoj aplikaciji?

U par koraka ćemo objasniti proces kako pristupiti pametnom web sustavu.

1.       Korisnik dobiva svoj račun od nas za pričuvu

2.       Uzima bilo koji primjer računa koji je dobio od nas i pristupa web sustavu

3.       Pojavit će se sučelje za prvu registraciju

4.       Polja će tražiti da unesete proizvoljno Vaše korisničko ime i Lozinku te da unesete vaše podatke Ime i prezime, adresa … te da sa bilo kojeg računa unesete poziv na broj te nakon klika registriraj sustav će pristupiti našem Poslovno informacijskom sustavu (ERP) gdje će vidjeti da li se podatci podudaraju tj. da li Vas imamo u bazi podataka i kad Vas prepozna automatski pristupate svom sučelju gdje su kategorizirane Vaše uplate i naša zaduženje, posebno troškovi plaćanja i usluge koje su izvršene iz sredstava pričuve i posebno sučelje u kojem možete prijaviti neki Vaš problem, a predstavnik dobiva veći nivo ovlaštenja gdje može zatražiti određene usluge i radove.

Prednosti za korisnika:

1.       Dobiva uvid u svoja  zaduženja i uplate

2.       Dobiva uvid kako su zajednička sredstva utrošena

3.       Može zatražiti objašnjenje ili pomoć u svezi nekog problema

4.       Ima pristup svom sučelju (pretincu) gdje kod se nalazio

5.       Štedi vrijeme nepotrebnim dolaženjem do nas jer sad sve može napraviti kroz svoje web sučelje

 

Prednosti za predstavnika stanara:

1.       Dobiva uvid u svoja  zaduženja i uplate

2.       Dobiva uvid kako su zajednička sredstva utrošena

3.       Može zatražiti objašnjenje ili pomoć u svezi nekog problema

4.       Ima pristup svom sučelju (pretincu) gdje kod se nalazio

5.       Može zatražiti određenu uslugu

6.       Može prijaviti određeni kvar

7.       Realizaciju usluge ili kvara prati u realnom vremenu (dobiva povratnu informaciju o stanju zahtjevi i podatke kad će se usluga ispostaviti ili kvar otkloniti

8.       Štedi vrijeme nepotrebnim dolaženjem do nas jer sad sve može napraviti kroz svoje web sučelje

Upute za rad sa Sustavom pametnog upravljanja zgradama možete preuzeti ovdje

Link za prijavu u sustav za pametno upravljanje zgradama je

Prijava u sustav za pametno upravljanje
Pametno - Upravljanje i održavanje zgrada

SPECIJALNA OPREMA

KAMERA

Kamera za snimanje cijevi sa snimačem. Širok raspon uotrebe od vodovodnih cijevi, dimnjaka ...

ROTO SAJLE

Roto sajle za čišćenje ventilacija, i PVC četke i razne druge namjene
Video pogledajte ovdje

ODČEPLJIVANJE ODVODA

Uz stručnost našeg tima posjedujemo i sajle za odčepljivanje odvoda.

„Izradu Internet stranice je sufinancirala Europska unija iz Europskog fonda za regionalni razvoj“

                   

„Sadržaj emitiranog materijala isključiva je odgovornost tvrtke Igana d.o.o.“