Pametno upravljanje

Prijava

Sustav za pametno  upravljanje
i održavanje zgrada

Pouzdano

Pouzdan i siguran pristup aplikaciji

Optimizacija

optimizacija upravljanja

Ušteda

Kontrola i organizacija troškova

Prvi i jedini pametni sustav upravljanja zgradama u Hrvatskoj

 

Prvi smo uveli pametni sustav upravljanja. Cilj pametnog upravljanja je poboljšanje učinkovitosti, mobilnosti, komunikacije i ušteda kako na strani korisnika tako i na strani nas kao tvrtke. Pametni sustav je osmišljen da naši korisnici koji plaćaju svoju pričuvu imaju uvid u sve troškove i uplate, u troškove same zgrade, te način trošenja sredstava. Predstavnici stanara imaju sve kao i korisnici uz dodatne opcije gdje mogu putem pametne web aplikacije napraviti prijavu problema, naručiti određenu uslugu, te pratiti tijek otklanjanja kvara ili usluge.

Naš pametni sustav je umrežen tako da kada korisnik prijavi određeni kvar prijava automatski dolazi u naš Poslovno informacijski sustav (ERP), a operater prosljeđuje i otvara nalog za rješavanje. Bitno je napomenuti da se sve odvija u realnom vremenu tako da korisnik koji je poslao upit automatski dobiva povratnu informaciju na web aplikaciji gdje je operater uputio nalog i koji je termin otklanjanja prijave.

Pametni sustav je kreiran tako da bude jednostavan korisniku (User-friendly), da mu se može pristupiti sa računala, tableta i mobitela

Smart

Aplikacija

Aplikacija je jednostavna, intuitivna i user friendly.
S minimalno informatičkog znanja i napora prilagođena je svim korisnicima.

Kako pristupiti web pametnoj aplikaciji?

U par koraka ćemo objasniti proces kako pristupiti pametnom web sustavu.

1.       Korisnik dobiva svoj račun od nas za pričuvu

2.       Uzima bilo koji primjer računa koji je dobio od nas i pristupa web sustavu

3.       Pojavit će se sučelje za prvu registraciju

4.       Polja će tražiti da unesete proizvoljno Vaše korisničko ime i Lozinku te da unesete vaše podatke Ime i prezime, adresa … te da sa bilo kojeg računa unesete poziv na broj te nakon klika registriraj sustav će pristupiti našem Poslovno informacijskom sustavu (ERP) gdje će vidjeti da li se podatci podudaraju tj. da li Vas imamo u bazi podataka i kad Vas prepozna automatski pristupate svom sučelju gdje su kategorizirane Vaše uplate i naša zaduženje, posebno troškovi plaćanja i usluge koje su izvršene iz sredstava pričuve i posebno sučelje u kojem možete prijaviti neki Vaš problem, a predstavnik dobiva veći nivo ovlaštenja gdje može zatražiti određene usluge i radove.

Prednosti za korisnika:

1.       Dobiva uvid u svoja  zaduženja i uplate
2.       Dobiva uvid kako su zajednička sredstva utrošena
3.       Može zatražiti objašnjenje ili pomoć u svezi nekog problema
4.       Ima pristup svom sučelju (pretincu) gdje kod se nalazio
5.       Štedi vrijeme nepotrebnim dolaženjem do nas jer sad sve može napraviti kroz svoje web sučelje

Prednosti za predstavnika stanara:

1.       Dobiva uvid u svoja  zaduženja i uplate
2.       Dobiva uvid kako su zajednička sredstva utrošena
3.       Može zatražiti objašnjenje ili pomoć u svezi nekog problema
4.       Ima pristup svom sučelju (pretincu) gdje kod se nalazio
5.       Može zatražiti određenu uslugu
6.       Može prijaviti određeni kvar
7.       Realizaciju usluge ili kvara prati u realnom vremenu (dobiva povratnu informaciju o stanju zahtjevi i podatke kad će se usluga ispostaviti ili kvar otkloniti
8.       Štedi vrijeme nepotrebnim dolaženjem do nas jer sad sve može napraviti kroz svoje web sučelje Upute za rad sa Sustavom pametnog upravljanja zgradama možete preuzeti ovdje

Ušteda

Upravljajte i kontrolirajte
svoje resurse

potpuna kontrola troškova i planiranje budućih troškova

PAMETNO UPRAVLJANJE
sutrašnjicom upravljajte danas

Ured

VII. gardijske brigade 7
22300 Knin

Kontakt

(022) 247-416
upravljanje@igana.hr 

Radno vrijeme

Pon. – Pet. 8-16h

Prati nas